Hlavní, nejdůležitější krabice má úctyhodných 44 x 146 x 39 cm.
Jak vidno, do tramvaje nevhodné.
Plachty, v obalu z kartonu, zabírají celou plochu krabice. Pokusil jsem se je vyfotit ale foťte si nevhodným foťákem za nevhodných světelných podmínek a hudrování rodiny bílé plachty na bílém podkladě. Když už z toho něco vytáhnete, posadí se vám na fotografovaný objekt zvědavá kočka. Plachy jsou v podstatě hotové, mají i provléknutá lanka, chybí jen nalepit výztuhy.
Trup je nepřehlédnutelný. Je třeba začistit nějaké otřepy ale jinak je dokonalý. Na jednom snímku jsem si dovolil závěs kormidla. Protikus a kormidlo se nalézá o pár pytlíků dál.
Nástavby jsou z čirého plastu a jsou na nich naznačeny i středy oken. Další, nasekaná deska je nejspíš pro kryty otvorů v palubě. (laický odhad)
Bílý plast na příčky v lodi a vyztužení trupu. Na co je to dřevo zatím nevím.
Všechno dlouhé je pohromadě, stěžně, ráhna, mosazné dráty na zábradlí a pak spousta dalších dlouhých věcí z plastu, kovu a dřeva. Dochází mi jaké dobrodružství mě čeká.
Jsou tam taky plastové boky (snad se časem dozvím, jak se to správně jmenuje), do kterých je třeba vykousat podlouhlé díry, aby měla voda z paluby kudy utéct.
Toto ohnuté ráhno drží tu kontraverzní plachtu, která zvedá ostatním plachtařům tlak.
Pak je tu několik pytlíčků, které se blbě fotí. Přesto jsem se je nedovážil vysypat, už bych to dohromady nedal. Opravdu je mi dost věcí záhadou. Spousta šroubků, matiček, tyček a serepetiček. Vy odborníci asi budete vědět na co je to dobré. To, že to patří k lodi a že to tam musím dát když už jsem si to zaplatil, to je jedinné co teď vím.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat