pondělí 1. prosince 2008

Motorový kastlík

Další etapa je prostor pro motor.
Jeden Atlantis tam má vlepenou kompletní krabičku a v ní pomocný motorek. Druhý který znám tam má jen zadní stěnu. Rozhodl jsem se pro kompromis. Motor nechci ale kastlík jsem tam vlepil. Možná tam je kvůli zpevnění trupu. Chtěl jsem ale využít prostoru a kladku na lana jsem dal až na zadní stěnu. Uvolním tak prostor na kormidlem a servem pro lepší přístup. Přední stěnu jsem musel nějak probourat a nakonec to řešil vykružovák na sádrokarton, byl nejblíž po ruce.
Trochu pozdě, tedy až po vlepení, jsem řešil šroub na uchycení kladky. Nakonec jsem matičku zatavil pájkou do kousku plastu. Průhledného, až budu honit šroubek úzkým otvorem zrcadla na zádi, bude se mi líp strefovat. Odřezek jsem máznul leptacím lepidlem a hup tam. Nemusím se bát odšroubovat očko i po zalepení zrdcadla.
Stejný způsob, tedy zatavení matiček do plastu, použiju i pro připevnění krytů palubních otvorů. To není z mé hlavy, okoukal jsem to na jednom z Atlantisů. V originálním návodu se do rohů vlepí jen odřezky ABS plastu a pak se kryty přišroubují samořeznými vruty. Proč tedy do toho odřezku nezatavit matičku a použít šroubky, určitě to vydrží víc. Naštěstí jsem si toho všimnul včas a svrtal a zatavil matky i do motorového kastlíku.

Nakonec jsem spočítal kousky napevno umístěné do lodě. Bez šroubků, které budou asi jiné to je dalších 17 kusů, celkem 58.

Žádné komentáře:

Okomentovat